Hiljade ljudi i hiljade delova susreću se pri stvaranju svakog Defendera. Deniz Jetkin drži sve konce u rukama.


Deniz brine da svaki novi razvoj u porodici Defender bude isporučen na vreme uz primeren kvalitet i cenu. JLR ovu ulogu naziva šefica lanca procesa za programe vozila.


To je veliki posao, koji uključuje ljude iz Ujedinjenog Kraljevstva, Slovačke i Mađarske, koji zajednički rade na ispunjavanju ciljeva strategije, dizajna, razvoja i predstavljanja vozila. I to nije sve: Deniz takođe nadgleda i pet timova koncentrisanih na Defenderovu bezbednost, sedišta, kabinu, vrata/staklo i kokpit/klimatizaciju.

Bočni pogled odozgo na Defender
Bočni pogled na sedište vozača u Defenderu

Deniz radi na svakom koraku ponovnog osmišljavanja legende 4x4. „Počevši od početnih idejnih rešenja, blisko sarađujem sa inženjerskim timom kako bih obezbedila inovativnost proizvoda, ali i da proizvod zadovoljava najviše standarde kvaliteta i pouzdanosti.


„Doprinosim pedantnim inženjerskim procesima, tako da svaki aspekt projektovanja bude rigorozno ispitan. To uključuje nadzor faza probne proizvodnje, rešavanje izazova kako se pojavljuju, i usavršavanje dizajna kako bi zadovoljio rigorozne standarde postavljene za vozilo Defenderovog kalibra.”


Posle toga sledi probna proizvodnja i, na kraju, serijska proizvodnja. A za Deniz ima još posla.


„Moja uloga takođe uključuje i upravljanje proračunima, alatima, troškovima projektovanja i razvoja, kao i jediničnom cenom delova, kako bismo obezbedili globalni uspeh i održivost svakog projekta Defender.”


Pre rada na Defenderu bila je šefica projekata za kvalitet dobavljača, a zatim šefica Odeljenja kvaliteta elektrotehnike gde je upravljala raznolikim globalnim timom koji se bavio kvalitetom softvera, sistemima za informisanje i zabavu, naprednim sistemima pomoći vozaču i sistemima električne distribucije.


Ovih deset godina koje je Deniz provela u JLR-u pretvorilo se u duboku ljubav prema Defenderu. „Njegov jedinstveni spoj luksuza i pouzdanosti za mene ima posebno značenje. Stvaranje vozila koje spaja avanturu i pouzdanost nije samo posao, već i izvor neizmernog zadovoljstva.”

Defender vozi polako kroz pustinju

Poput mnogih njenih kolega, ona odbacuje ideju da je to automobil koji su stvorili muškarci za druge muškarce.


„Defenderov spoj avanture i luksuza shvatam vrlo lično, jer on nadilazi tradicionalne rodne norme. 


„Moja uloga u oblikovanju procesa razvoja obezbeđuje da Defender odražava želje raznolike publike – uključujući i žene koje cene i avanturu i prefinjenu vožnju.”


Primer na koji Deniz ukazuje je funkcija Automatske pristupne visine, koja je osmišljena za olakšavanje ulaska i izlaska iz Defendera. „Kao žena, posebno volim tu funkciju.


„Predana sam stvaranju proizvoda sa kojima će se povezati široki spektar pojedinaca, a to promišljanje različitih potreba izražava predanost inkluzivnosti unutar tima Defender.”

VIŠE PRIČA O DEFENDERU

podrška samouverenim ženama

ŽENE OSTVARUJU I ONO NEMOGUĆE

Slavimo neustrašive žene koje ostvaruju i ono nemoguće uz Defender.
Slika Eme Kovalčuk

SKLAD INŽENJERSKOG PROJEKTOVANJA

Kao šefica Odeljenja elektromagnetike, Ema vodi tim specijalizovanih inženjera koji koriste kompjuterske simulacije kako bi obezbedili usklađen rad bežične tehnologije.
Slika Keri Bejtmen

OBLIKOVANJE BUDUĆNOSTI

Keri povezuje prepoznatljiv izgled Defendera sa njegovim performansama i izdržljivošću. Njen uticaj na Defender odražava se u prelepo dizajniranim prednjim svetlima.

ISTRAŽITE DEFENDER

Parkirani automobil u pustinji

DEFENDER 130

Najbolji prostor u klasi za do osam putnika sa trećim redom sedišta.
Bočni pogled na parkirani automobil okružen zelenilom

DEFENDER 110

Povećani prostor sa sedam sedišta i opcijom trećeg reda sedišta.
Bočni pogled na parkirani automobil

DEFENDER 90

Izaberite pet ili šest sedišta.
Bočni pogled na Defender

DEFENDER HARDTOP

Dostupan sa pet, šest ili sedam sedišta u dva dizajna karoserije.