SKULPTURE

Unstoppable Spirit (nezaustavljiv duh) obuhvata dve skulpture koje dosežu sedam metara u nebo. Oni slave fuziju umetnosti i automobila.

Nezaustavljivi duh sastoji se od dve dramatične skulpture koje se protežu više od sedam metara u londonsko nebo i rezultat je jedinstvene saradnje između priznatog italijanskog umetnika Nina Mustice i direktora dizajna kompanije Land Rovera, Gerrija McGoverna.

Komadi su inspirisani dizajnom i mogućnostima novog Discovery Sport-a, a predstavljeni su tokom Frieze nedelje u Londonu 14. oktobra 2014.

"Nezaustavljivi duh govori o fuziji između automobilskog dizajna i savremene umetnosti", kaže Mustica, koja ima studio u Milanu. „Kao umetnik mogu raditi apstraktno sa potpunom kreativnom slobodom, međutim Discovery Sport je deo industrijskog dizajna koji mora biti i svestran i lep. Ovo delo je fascinantno istraživanje kako se ti svetovi sudaraju i međusobno deluju. "

„Oduvek sam bio veliki obožavalac Ninovog dela i drago mi je što sarađujem na ovom zaista jedinstvenom projektu“, kaže McGovern, nedavno postavljen za gostujućeg profesora na Kraljevskom fakultetu umetnosti. „Naš tim u Land Roveru shvata da su umetnost i dizajn središnji u stvaranju veoma poželjnih vozila koja odjekuju na emocionalnom nivou. Verujem da umetnost i dizajn obogaćuju život ljudi u svim njihovim manifestacijama. Zato sam ponosan što sam otkrio Nezustavljivi Duh na tako ikoničnom mestu na londonskom South Bank-u. "

Napravljen od kombinacije čelika i staklenih vlakana, Nezaustavljivi duh stvara upečatljiv spoj sa brutalnošću South Roial Centre Roial Festival Hall-a, prvobitno sagrađenog za Britanski festival 1951. Dve skulpture uokviruju prednji deo zgrade, pored reke. Thames. Obe mere su veće od 7m k 6m k 6m i takve su veličine da se integrisani obrasci Land Rover Discoveri Sport kopiraju u razmeri 1: 1.

Da bi se postigla zamršena zakrivljena plovidba koju su zahtevali Mustica i McGovern, razvijena je inovativna tehnika proizvodnje koristeći pećinu virtuelne stvarnosti Land Rovera, proces koji je obično rezervisan za razvoj prototipova. Skulpture su zatim izrađene ručno u Torinu, pre nego što su prevezene u London. Takva je pažnja bila posvećena detaljima da je za njihovu izgradnju bilo potrebno preko 8000 radnih sati.

POGLEDAJTE FILM